Lata dagar glider förbi

Det blir så mycker roligare att blogga när man har fixat designen snygg!
Sen senaste blogg inlägget har jag gått en hundpromenad med en timmes stopp på vägen hem, fika hos Farmor. Det var mycket trevligt! Hemma har jag nu lagat middag och ätit. Snart kommer min älskling som jag inte träffat på jäääättelänge.. två dygn.


Reflekterade lite över min musik här på datorn. Och om jag säger såhär:
När jag shufflar, så får jag i snitt typ 3 Tomas Ledin-låtar i rad!
Och så kanske ni tror att jag inte har så mycket musik, men jag har faktiskt 433 spår !
Märks det vem som är min gud inom musik?
Det har han alltid varit, jag sjöng Ledin-låtar innan jag visste ordens betydelse, innan jag kunde prata.
Han är min själsfrände jag kan alltid beskriva hur jag känner image526genom hans låtar. Kärlek !



















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0