Kvarglömd på shoppingcentret !

Känner mig deffinitivt mycket bättre idag!
Har till och med lyckats dra några skämt och ätit, tecken på att jag börjar bli frisk.

Så jag tänkte ta och berätta lite om helgen:
Fredag: Det pratades om fest på Thomas, var osäker på om jag skulle dit eller inte. Men sen fick jag reda på att familjen skulle på middag @ Hugos. Och han skulle inte med så då bestämde jag mig för att inte heller göra de. Älaklingen och Martin drog dit och berättade sen att dörren till lokalen var låst. Haha, so much for that party.

Lördag: Gick upp tidigt efter 6 timmars sömn och gjorde mig iordning för en shoppingdag i Eskilstuna. Pappa och Oscar släppte av mig och mamma vid Tuna park och åkte sen iväg på eget håll. Jag och mamma gick runt och tittade lite, hittade en skitsnygg jacka på h&m som jag förmodligen kommer köpa. Inne på Ginatricot när jag stod och provade jeans ringer pappa och berättar att han och Oscar är på väg hem, på väg hem! Det är typ en av mina värsta mardrömmar; att bli kvarglömd nånstans. Anyways, anledningen till att dem var på väg hem var för att dem hade köpt en ny tv och jag och mamma inte fick plats i bilen längre. Tack för den! Vi fortsatte kolla kläder och jag köpte en stoor rosa t-shirt och ett par ljusa jeans från Ginatricot. Gick runt i typ alla skoaffärer på jakt efter "höga" sneakers men hittade inga. Så sneakers, vårjacka och nya leggins står högst upp på inköpslistan nu.
Sen var ju frågan hur i fasen vi skulle komma hem? Funderade över buss och tåg men det slutade med att pappa åkte tillbaka och hämtade oss.
Väl hemma sattes jag i arbete, städning! Älsklingen och hans päron skulle komma på middag hos oss, trevligt! Vi kollade på Day after tomorrow. I get chills när jag kollar på den alltså.. varje gång!

Söndag:
Well you know the story. Hade tänkt att plugga men nähä du, då skulle jag passa på att bli riktigt jävla sjuk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0