Jag vill bli flygvärdinna

Min babe kom till typ strax innan fyra. Sen gick vi en mysig vårpromenad med hunden. Mötte Hugo och lillebror på vägen hem och gjorde sällis med dem.

Sen gick jag och A in och kollade på Snakes on a plane.
Ja, ni läste rätt. Jag, Johanna "ströst-ormfobi-i-hela-världen" Mohlin, tittade på en film med giftiga ormar som attackerar i varannan scen. Mår lite sådär halvbra just nu och undrar varför jag kollade på den. Haha. Men jag åt kladdkaka så jag kunde koncentrara mig på det då och då när det blev för mycket för mig. 
Jag som lovade mig själv att aldrig se den. Menmen, nu är det gjort. Jag kan lova att jag inte kommer se om den i alla fall.  =P

Jaja, pojken min åkte nyss hem och ska snart träna i vanlig ordning. Sen ska han på pokerkväll (natt?). Hoppas dem får trevligt!

Nu ska jag äta och sen plugga svenska/ryska/grekiska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0