Helgen

Busungen Olivia har hackat sig in här igen. KOOOOOOOOOM HEEEEEEEEM !
Jag saknar saknar saknar dig.

Vad har hänt i helgen då?
Igår hade jag en skön slappdag, gjorde mest ingenting och städade. På kvällen gick jag, älskligen, Martin och Hugo in till stan och hyrde film.. Sen hem till H i olika omgångar på grund av stop på vägen hem? Klockan blev mycket innan vi böjrade kolla på filmen. Vi kollade på en gangstah-dance-highschool-film. Den va helt okej! Sen gick jag och A hem till mig och sov. Vaknade vid lunch.. Hängde hos mig tills vi tröttnade och gick hem till honom istället. Jag sa att jag va sugen på glass så underbaringen tog moppen in till stan och köpte glass och colazero. Min pojkvän är bäst i hela världen. Och han är bara min !

image519
Du visar mig vad kärlek är  . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0