Felicia <3

Wow, jag hade glömt hur mycket det tar på magmusklerna att umgås med Felicia. Märks på min kondis att jag inte träffat henne på ett tag. Och nu menar jag självklart inte på att det första jag och Felicia gör när vi ses efter ett halvår är att gå till gymmet och pumpa förfullt, jag syftar på att jag inte skrattat så här mycket på länge! Visst har jag skrattat mycket, of course. Men inte på det sättet som jag skrattar med henne. Jag skrattar inte så med någon annan än henne, när vi sitter och skrattar så att man inte kan andas och ögonen tåras så att man knappt kan se. Och de sjuka är att vi ibland inte vet vad vi skrattar åt, och det är bara med henne som jag skrattar åt sånna saker. Hon påverkar mig positivt!

Så well förrutom att skratta, vilket jag nu har gjort väldigt klart att vi har gjort, så har vi pratat om bokstavligt talat allt mellan himmel och jord, ännu en sak som jag inte gör med någon annan. Åtminstonde inte på det öppna sättet som vi gör till varandra. Sen har vi ätit pancakes, gått en promenad och spelat världens roligaste sällskapsspel. Med andra ord heter det och går ut på att beskriva saker, platser eller namn med just andra ord.

Näästan som Joey  ;)



Felicia: Man kan kalla dem som bor i hålor för?
Johanna: Råttor.... äckel?... fattiga.... A GHOST?
Felicia: Njae, jag letade efter byfåne !

Beskriver Atlantis ..
J: Motsatsen till Arktis !
F: Antarktis !
J: Uhm, jaha nej jag skoja bara!

Kommentarer
Postat av: Felicia

Det är helt galet vad jag har saknat dig tjejen! Jag fattar inte ens hur jag har klarat mig utan dig! Som vi har skrattat idag, tårarna sprutade på mig varannan sekund pågrund av allt skratt! Jag har verkligen saknat att umgås med dig och nu blev det äntligen av och då inser jag ännu mer hur mycket jag saknat dig! Det här är en dag som jag länge kommer leva för, och tänka tillbaka på när jag behöver uppmuntras! Älskar dig jätte jätte mycket och vi ska banne mig ses snart, lova mig det! Puss på dig sötnos!

2008-02-19 @ 21:22:32
URL: http://feliciahavik.blogg.se
Postat av: Johanna

Jag kan inte heller förstå att jag har klarat mig så här länge. Jag behöver dig för att leva, jag behöver få prata av mig. Jag LOVAR att vi ska ses oftare nu mera! Men jag tänkte på en sak.. detkändes inte als konstigt att träffa dig, trots att det gått typ ett halvår så kändes det helt naturligt. Som att det gått högst några dagar. Tycker det tyder på hur tighta vi verkligen är och hur mycket vi betyder och tycker om varandra. :)
Älskar dig !

2008-02-20 @ 18:30:44

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0