Barn .

"Jag tycker om att slå min syster. Inte medvetslös, bara så att hon förstår allvaret."
Jörgen, 7 år.

"Man kan använda gondol eller p-piller. Min katt väljer p-piller, men den ska steriliseras när pappa får tid. Min katt har förresten inte haft tid den heller."
Matilda, 6 år.

"Jämställdhet betyder att mamman och pappan producerar barnen tillsammans. Förr i tiden var det bara mamman som födde upp barnet, medan pappan gick fram och tillbaka till banken."
Anette, 7 år.

"Jag kanske ska bli bög, för jag tycker inte så mycket om flickor"
Henning, 8 år.

 "Så flög Jesus upp till himlen, och där träffade han Jesus och sitter nu på sin egen högra sida. Det är helt omöjligt att begripa och ingenting att bry sig om."
Stina, 8 år.

"Min hund är halvnorsk, men den är rätt fin i alla fall. Den förstår ganska mycket med tanke på hur det kan vara om man är halvnorsk."
Alex, 8 år.

Kommentarer
Postat av: Mi a.k.a Dolly

Haha, jag skrattade så jag grät xD

2008-02-25 @ 16:28:52
URL: http://porcelainheart.blogg.se/
Postat av: Jessi

haha oj va kul :D

2008-02-25 @ 16:34:27
URL: http://jessi91.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0