Alla hjärtans dag

Man blir ju överlycklig av bara vädret, sen att det är alla hjärtans dag och jag har fått minst 1000 pussar och 10 vackra rosor av min underbara pojkvän gör ju inte saken sämre. Och som grädde på moset jag lägga till att jag har sovmorgon till 10 imorn och att jag sen har sportlov ! Nej, jag har absolut inget att klaga över. Fast jo jag saknar Olivia lite, hoppas hon får en trevlig veckan i Charmonix.

Själv har jag inga planer alls inför lovet, kanske dra upp till Romme och köra lite bräda med A och familjen. Annars bara vara med älsklingen min  24/7.. och jusste, så ska jag såklart träffa Felicia. En tanke som får mig att le och längta ännu mer till lovet.   (:

Hoppas ni haft en lika bra alla hjärtans dag som jag.

                        

image517

Kommentarer
Postat av: Felicia

Det ska bli jätte kul att få träffa dig!! Som jag längtat!

2008-02-15 @ 19:35:31
URL: http://feliciahavik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0