Thanks babes!

Efter en lång saftig skoldag som avslutades med afrodans på idrotten skyndade jag mig hem. Duschade, sminkade om mig och allt sånt . För att sedan klockan 17 möta Edith och Isabelle. Sen gick vi hem till Sandra (kollega) där Sara redan var. Sen kom även en kompis till Sandra och Camilla (vår boss). Vi hade en jättemysig tjej-kväll med mycket prat, skvaller och skratt, guitar hero: world tour och massa mumsigheter. Jättetrevligt och verkligen något vi borde göra om! Det är en sån lättnad att trivas så sjukt bra med dem man jobbar med, det gör det inte fullt så jobbigt att gå upp 06 på helger och pallra sig iväg till jobbet. <3

När jag kom hem typ kl. 20 så kom Hugo över till mig och vi satte igång med tillverkningen av våra produkter till julmarknaden på lördag. Ska fortsätta under hela morgondagen.. vi bygger upp en verkstad i vårat (uppvärmda) garage och sen är det bara att banka på.

Nu: gå och lägga mig med Andreas i telefonen = mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0