Sjukling


Jag sitter i soffan med halsont, hosta och täppt näsa. Med pc'n i knät och kollar på Heroes.

Fredagen bestod av skola, hundpromenad, solarium, middag och sen utgång.
Igår vaknade jag och baby hemma hos honom, åt frukost och bikade hem till mig.

Sen åkte vi till sthlm på middag med dagisgänget. På vägen stannade vi i kista för jag skulle köpa två koftor på gina tricot med såklart fanns dem inte i min size. Så vi åkte vidare och gav andreas en liten guidad tur i järfälla. Where I grew up. Efter middagen gick vi och hyrde film, 30 days of night. Heh, jaa vad ska jag säga? Jag satt ute och pratade med föräldrarna mesta delen av filmen.
Jag gillar inte blod och vampyrer så att säga.










Kommentarer
Postat av: kath

Miss you baby <3

2008-08-24 @ 19:09:28

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0