Fredags in my heart

Imorse vaknade jag hos Andreas av att deras lilla kissemiss slickade mig i ansiktet. Det var sött och gulligt ända tills han sedan la sig mot mitt huvud och borrade in klorna. Men upp kom jag i alla fall.. inge snack om saken.

Sedan bar det va till skolan, som bjöd på en vanlig skoldag.
Efter den mötte jag upp med mamma och Oscar för att kirra id-kort.
Vilket verkligen var på tiden.
Said and done, sen träffade jag A och vi bikade hem till honom för att packa fotbollsgrejer.
Nu skulle jag egentligen kollat på babys match. Men man kan inte alltid vara duktigt flickvän utan ibland måste man vara duktig dotter/syster också. Så jag är hemma och äter middag med familjen. Sen baby och movie !

Puss out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0