SUMR08

Om man bortser från de senaste dagarnas snö, så måste jag ärligt talat säga att det börjar kännas mer och mer som vår. Det är ljusare (okej, just nu är de skiitmörkt, men annars) träden börjar bli gröna m.m. Eller så är det bara längtan efter sommaren som får mig att inbill mig saker. Nu när sommarjobbet är kirrat finns det inget att göra, bara vänta på att det ska bli sommar. Jag älskar känslan precis dagarna innan skolavslutningen.. när man vet att det är så nära lovet. Kan verkligen tänka mig hur underbart mysiga sommarkvällar vi kommer ha. Grilla, bada, lägereld, gitarrspel, marshmallows, solnedgång. Ååh, myyyys! Ge mig sommaaaaar.

image599

Och med tanke på hur sjukt fort tiden går, det känns ju liksom inte så länge sen det var sommar sist, så vet jag att det snart kommer att vara skolavslutningsmorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0