Strängnäs Color Guard gör det igen !

Vi gjorde det. Fyfaaaan vilket känsla, vilka applåder. För att inte tala om alla blinkningar och busvisslanden. Det var till och med ett gäng killar som i slutet av vårat sista framträdande satte handen vid örat och gestikulerade som att vi skulle ringa dem. Hela dagen har varit underbart rolig och jag är så jävla stolt. Hinner inte lägga in alla bilder och skriva om dagen nu. Jag ska duscha, käka och sen träffa A och ringa K. Så får vi se vad det blir av kvällen..

Imorgon ska jag och älsklingen sova halva dagen, och resten av dagen ska jag göra klart min historiauppsats.


Som sagt, bilder från dagen kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0