Solnedgång

Just nu sitter jag och käkar frulle och lyssnar på jason mraz - i'm yours. Den får mig att tänka på när jag och Felicia låg på hennes studsmata och steekte för snart ett år sen, kommer du ihåg? Spanjorerna? ;)

Hade en trevlig grillkväll igår!
Bilder kommer senare idag.

Utanför ica:
- Johanna får jag låna din cykel och cykla hem och hämta lite grejer?
-  jaa visst.
Gustav står med nycklen i låset och försöker lirka upp det.
- Jag får inte upp det.
- Men prova att flytta lite på hjulet då?
- Neej, det går fortfarande inte.
- Mhm, det är för att det där inte är min cykel Gurra, den står där.
Pekar ca. två meter bort på min cykel.
Bra där ! =P

Kommentarer
Postat av: olivia

sååååååååååå klockrent !

2008-04-25 @ 20:20:34
URL: http://[email protected]
Postat av: Felicia

oh ja, om jag kommer ihåg ;P haha!

2008-04-27 @ 12:58:32
URL: http://feliciahavik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0