Nervovistet !

Min plan var att gå och lägga mig klckan 10 för att få exakt 8 timmars sömn. Men jaa, det sprack kan man ju säga. Hm.

Dagen började med fek-prov som gick bra. Eller nej, dåligt. Eller bra, jag har verkligen ingen aning om hur det gick. Det kändes bra när jag skrev det och precis efteråt men sen fick jag typ ångestkänslor om att jag hade gjort massa fel. Sen hade jag engelska, lunch, histora och idrott.

Efter skolan åkte jag hem och duschade och städade lite snabbt, sen mötte jag Andreas och vi gick hem till mig. Vi har inte gjort så mycket, ätit tacos, kollat på film; lilla sjöjungfrun 2, och bara haft det mysigt. 
 
Om 8 timmar går bussen från stränkan till storstaden och globen, där har vi först fyra timmars uppvärmingstid och sen två - tre uppträdanden. Hade tänkt visa outfiten men hann aldrig ta några kort. Förhoppsningsvis kan jag visa några imorgon. Kommer fem strax efter sju någongång skulle jag tro..  Wish us luck !
Jag har varit supertaggad hela vecka, nu börjar illamåendet komma, klumpen i magen växer och jag blir allt mer skakis. I need some sleep, godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0