Ja, jag är förbannad.

Jag, iPoden och min fladder (flagga). Det är vad som händer på min gräsmatta just nu, och att Martin & Andreas springer runt och kastar tennisbollar på allt & alla. Idag har varit en seg men mysig dag. Jag och Andreas tog god tid på oss att gå upp och göra oss iordning, sen gick vi över till Martin och snackade skit och spelade pingis. Vi mötte Hugo på väg nerför gatan och bestämde oss för att följa med honom in mot stan. Där åt vi mjukglass på ugglans och väntade på Gustav. Sen satt vi där i solen och snackade ett tag innan jag, A & M åkte hem igen.

Och ja, som sagt, nu tränar jag inför morgondagen. Om det nu blir någon uppvisning för vår del. Jag tycker det är så in i helvete dålig stil! Jag har fixat allt. Jag fixade spelningen, jag gjorde om rutinen, jag fixade musiken, jag fixade extra träningstid/lokal idag. FÖR ERAN JÄVLA SKULL! För att ni inte kunde komma på träningen i måndags så fixade jag extra träning, och ni lovade att ni skulle komma. Hur kul tror ni det känns för mig? Jag försöker och försöker göra så att allt ska funka för alla. Men vad fan får jag tillbaka för det? Inte ett jävla någe! Jag tänker inte ställa upp för er och åka med och tävla vm i usa, för ni gör ingenting för mig!

Kommentarer
Postat av: Kathrine

Men gu va hemskt gumms

2008-04-26 @ 20:33:59

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0