Ett halvår <3

Idag är det den första april vilket dels betyder att jag och min älsklings andreas har varit tillsammans i ett halvår. Men också att det är fritt fram att luras.. Som tur är har jag inte blivit lurad än så länge, tror jag. Efter skolan satt jag, Olivia, Kathrine, Malin, Jennifer och Sofie nere vid vattnet och snackade en stund. Sen gick vi vidare och fikade på café george en del av oss. Satt där och glassade i solen i några timmar. Marcus kom, M & K tog bussen och sen kom älsklingen och Melker. Jag och Olivia skulle lura A men Olivia råkade vända på orden lite, vilket gjorde det hela , well, omöjligt.

O: Johanna, Andreas är gravid!
J: Vaa?

Sen åkte jag och A hem till mig och satt och mös ute i solen. Sen bakade vi chokladbollar och nu har vi precis ätit middag. Nu ska vi kolla på filmen My bosses daughter på trean, och äta chokladbollar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0