Will I really make it?

Varit lite segt på bloggfronten den här veckan. Allt på grund av att jag drunknar i plugg. Idag hade jag två prov, ett i Naturkunskap (som egentligen inte va ett prov mer ett läxförhör, men ändå) och ett i företagsekonomi. Har verkligen ingen aning om hur de gick på nått av dem. Det känns inte som efter ett engelskaprov till exempel där jag vet att de har gått bra. Här har jag ingen aning, kan bara hoppas på de bästa. Jaja, slutade 12.30 idag så nu sitter jag här och har precis ätit lunch och ska plugga. Vi har engelska (grammarcheck), svenska novell och frågor i historia som ska vara klöart till imorgon. Puh, det tar aldrig slut. Kommer jag verkligen klara av de här tempot i tre hela år? Well well, ska försöka ta en dag/vecka i sender och försöka överleva de. Imorgon ska jag, Olivia, Kathirne, Gustav, Hugo och Andreas vara hemma hos mig och laga mat m.m. Resten av de tokigheter som vi kommer hitta på har vi inte planerat.. haha ! Sen på lördag ska vi till eskilstuna och shoppa. Söndagen blir nog pluggdag för min del, onsdag nästa vecka har jag nämligen Historiaprov. Insåg just att vecka 41 så har jag tre prov.. tre prov! I datakunskap, egelska och matte.. oh lord! Men nu ska jag plugga svenska och sen gå ut med hunden på promenix. Ciao !
(Jag länkar mitt provschema för den som vill se hur mitt liv ser ut de närmaste veckorna)

image399

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0