The end of this week

Har haft en trevlig dag. På språng till sthlm och tillbaka. Gick runt i stan först och köpte ett par grå sockor på H&M. Sen tog vi t-banan in till mörby och gick sista vägen. Hos Mathilda hade vi lika kul som alltid. Fast det kändes lite tråkigt att bara träffas såhär kort tid. Men vi får ses snart igen sötaste ! Av oss fick hon ett presentkort på bio, med mig haha.. förövrigt har jag och Mathilda vart pappalösa i helgen. Dem har vart nere i Skåne och spelat golf med sina polers. Haha, och Mathilda är fast besluten att jag ska hitta min framtida man i MUF. Bara för att våra föräldrar gjorde så. Fast erkänn att det skulle va ganska tufft. Måste bara joina MUF nu, haha men jag kan tänka mig att det inte händer så mycket nu ett år efter val liksom. Men vi får se hur det blir. Just nu känner jag för att gå och lägga mig för jag är så galet trött men jag tror jag ska krypa i min pyjamas och sätta mig framför TVn. Myspys !

INSPARKEN KOMMER ÄGA SÖNDER OSS PÅ LÖRDAG! Aaaaaah, Längtar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0