The end of helgen

Bloggork? Naae, inte riktigt. Inte tid heller för den delen. Mitt liv består av plugg 24/7. Okej, inte riktigt men de känns så. Just nu pluggar jag sönder mig inför historiaprov nu på onsdag.

Helgen var varit nice i alla fall. Igår var jag, Olivia, Gustav, Kathrine och Carl i Eskilstuna och shoppade. Gustav är shopaholic, värst av oss. Han letade på sitt rum för lite småpengar som han hade förlagt lite här och där. Tillslut lyckades han skramla ihop en liten summa. Lunch på donken och sen åkte vi hem och pluggade. host! Jag och sötolivia satt och pratade med Gustavs storebror och hade de trevligt medans Gustav stod framför spegeln i en dryg halvtimme. Sen när jag och Olivia skulle åka hem så upptäckte vi att Gustav var borta, likaså hans skor. Haha.. Hemma pluggade jag lite och sen kom folket hem till mig igen. Vi spelade TVspel och kollade på film, Superman returns. Idag sov jag till strax innan tolv. Då gick jag upp och städade och sen dess har jag pluggat. Mami och paps kom hem från Sälen idag. Dem har varit på country SM i helgen och verkar ha haft mycket trevligt!



Fler bilder från helgen kommer.. (förhoppningsvis)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0