Hejdå Whixs !

Det blev ändrade planer igår. Eftersom det inte gick nått bra tåg och så. Men vi hade kul i alla fall! Jag mötte Hugo, Olivia och Gustav på stan och så började vi gå mot Christofer. Sen cyklade Kathrine och Frida i kapp oss. Hemma hos Christofer (haha, känns konstigt att kalla honom de. Jag vill hellre säga Bodén..) var redan lite människor. Det skulle blir hejdåfest för (Joakim) Whixs som flyttar till USA på söndag och är borta i tio månader. Måste erkänna att jag är rätt avis, åka skidor i tio månader liksom. Men jag önskar dig alla lycka och hoppas att du får jätteroligt! Kvällen bestod av mycket skratt, hejdå-tal och skålande, musik och of course kareoke.. Tack Olivia för min låt ! Förklaring? Eftersom jag är född i slutet av juni är jag kräfta, och jag brukar sitta och rita mitt stjärntecken på typ handleden m.m. Och vrider man på handen så ser det ut som att det står 69. That's why 69an är min ! Tack alla för en jättetrevlig kväll, bilder kommer..

Kommentarer
Postat av: Charlie

Ååh vill också åka till USA :(.. det låter som ni hade en rolig kväll iaf, kräftan ;) Puss älskar dig

2007-09-01 @ 11:49:48
URL: http://charliew.blogg.se
Postat av: Johanna

Charlie: Ja jag me, de låter så härligt! Haha, that's me.. ;D Jag älskar dig, pusss

2007-09-01 @ 11:53:21
URL: http://Jmohlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0