Fredagskväll

Haallå ! Har precis kommit hem från mysig filmkväll hos Hugo med de bästa ! Först kollade vi på när Olivia och Kathrine tränade fristående. Again, dem är så grymt duktiga! Haha, jag är avis.. Fast vet ni vad jag gjorde sen? När dem hade tränat klart var vi kvar i gympasalen ett tag. Och jag gjorde en handvolt. Utan att ta sats, fast de kanske inte kallas handvolt då? Aja, men jag liksom ställde mig på händer och med benen åt "olika håll" och sen gick jag ner i brygga och ställde mig upp igen. Haha fett drygt det låter men jag är grymt stolt! Sen åkte jag och Olivia och köpte godis och hyrde film, Blades of Glory. Den va fakstiskt riktigt bra, fett rolig. Imorn är de som sagt Inspark. På dagen får jag se vad jag hittar på. Om jag har tur så ska jag och mami åka till Eskilstuna och kolla på skor m.m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0