Chillkväll

Bonsoir ! Har jag  förresten sagt att jag har slutat med spanska nu? (inte för för att bonsoir har nått med spanska att göra, men jag bara kom att tänka på det.) Ska bara fylla i en lapp och få en föräldrasignatur så är det klart sen. Well well, det blev ingen utgång ikväll för min del. Gick som sagt ut och åt med familjen och farmor. Trevligt trevligt! Sen när vi precis skulle gå så ringde Martin och frågade om jag skulle hänga på hem till Whixs som skulle ha en final avskedsfest. Så jag cyklade hem och ringde Martin. Men tydligen kunde Whixs inte släppa in fler för hans föräldrar. Så de blev en chillkväll hemma framför TVn istället. Ganska skönt egentligen med tanke på hur sjukt trött jag är. Ska snart gå och sleepa. Imorgon blir de plugg som gäller.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Bonjour, vad blir det för B-språk nu då?
Kisses and Pusses

2007-09-02 @ 11:12:03
URL: http://mthilda.blogg.se
Postat av: Johanna

Mathilda: Japanska hade jag tänkte mig! :D intee, men jag vet inte. Får se om jag orkar dra igång me nått nytt nu.

2007-09-02 @ 11:34:47
URL: http://Jmohlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0