Update..

→ Jag är jätteförkyld !
→ Har träning ikväll, hade tänkt dansa men nu vet jag inte om jag orkar.
→ Jag kommer nog inte hinna träffa Andreas idag..  :(
→ Tydligen ska jag gå på Lars Winnerbäck den 20de november. Nice !
→ På torsdag är de Stockholmsdagen i skolan.
→ På fredag ska jag kanske till Sthlm och käka resturang och gå på bio med min Mathilda,
   detta resulterar i att mina babes kommer ha kul utan mig på friday. Buhu..
→ I helgen är de Strängnäs marknad.
→ Nu ska jag ladda klart min iPod och sen gå ut på en promenix med vovven.

Ciaao

Kommentarer
Postat av: ROSE

Hejsan!
Vill du se några av de nyaste smyckena från Cocoo.se kolla in på min blogg och kommentera om vilket smycke du gillar bäst!

2007-10-08 @ 15:49:23
URL: http://PINKROSE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0