Träääningsväärk

Jag.är.sjukt.trött.och.har.ont.i.hela.kroppen! Dagen började segt, jag satt bara hemma. Sen vid 14 åkte jag och Fjolliegull in till Thomashallen för att dansa. Vi dansade en stund tills hennes lag kom och dem började träna så jag förflyttade mig upp på läktaren. Satt och pluggade lite engelska och halvsov. Sen drog vi vidare ner till gymmet och träffade Hugo med bandspelare och min fladderiflaggisch. Så jag och Olivia dansade vidare i typ 2 timmar inför våran publik som bestod av Hugo och Andreas. Sen åkte jag hem och åt, took a shower and well now Iäm here. Har träning imorn också.. nice !



Igårkväll var vi som sagt hos Martin och kollade film, jag, Andreas, Hugo, Olivia och Isak. Vi såg filmen turistas. Fett äcklig. Dem typ opererade i levande människor och tog ut deras njurar m.m. Mitt lilla knep när de blev riktigt läskigt eller äckligt var att blunda, Andreas gömde sig bakom en kudde, Olivia sov, Hugo spelade tennis på sin mobil och Martin pep ut i köket och gjorde pocorn.. typ.  

Isak: Nejmen de är bara att fokusera på hennes nipples.

Well, jag ska testa de nästa gång i så fall.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0