Rubriktorka ?

Har precis pluggat klart datakunskapen tills provet imorn. Eller well pluggat och pluggat. Jag kollade på repetitionespapprena och insåg att jag redan kunde allt och kunnat de sen jag typ föddes. Yes, så lätt är de! Anyways, dagen nu då: Skola såklart, sen åkte jag till etown för tandläkarbesök. Gustav ringde mig mitt i alltihopa och sa att han var med Andreas och att jag också hade fått vara de om jag inte hade varit så tråkig och gått hem efter skolan. Gått hem? Och ändå hade jag sagt till dem minst 7 gånger att jag skulle till Eskilstuna. Men jag bad honom pussa Andreas från mig. Han frågade var så jag sa att han fick välja. Sen fick jag höra att Andreas fått en puss på axeln. På axlen? Haha jaja, när jag kom hem så bytte jag i alla fall om till träningskläder och drog ner till gymmet. Av olika anledningar var vi bara tre colorguards idag så vi hade en halvseriöst träning med mycket dans och skitsnack. Försökte ringa både Andreas och Gustav vilket jag hade lovat. Men jag fick inte tag på någon av dem och sen fick jag sms från Kathrine som också undrade where the hell dem höll hus. Sen fick jag, av Kathrine "jag hittade pojkarna :) på balanze." Balanze är då alltså stadens gym, dem hade ju i och försig sagt att dem skulle dit men de va inte första gången vi hörde de så vi tog de inte så seriöst. Men nu ska dem tydligen träna varje dag den här veckan och sen 4 ggr i veckan fram över. Undra hur länge det kommer låta så? Sen kom Andreas i alla fall till gymmet och då avslutade jag träningen, haha det är nice att vara tränare, och sen gick jag och älskligen hem till honom och väntade på mami som skulle hämta mig. Och sen dess har jag som sagt inte pluggat, hrmm.. Ha en trevlig kväll folks.

Kommentarer
Postat av: olivia

hahahahah! ni gick hem med cykeln till andreas sen kom din mamma & hämtade dig så han kunde gå in och äta??

2007-10-16 @ 10:48:18
Postat av: Johanna

Olivia: Haha japp, som alltid. ;) och precis så var de !

2007-10-16 @ 15:47:14
URL: http://Jmohlin.blogg.se
Postat av: Ronja

Balanze , yeah ;D

2007-10-17 @ 15:27:24
URL: http://ronjablomgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0