Jag älskar musik !

Igår var det egentligen tänkt att vi skulle samlas vid macken klockan 11 och gå en promenad. Men do to spöregn åkte vi istället hem till Olivia och spelade guitar heor, bland annat. Sen gick in till stan och träffade Ebba, Felix, Gustav och Kathrine i olika omgångar och satte oss och fikade på aroom. Mycket trevligt ! Sen åkte jag, Hugo och Olivia hem till henne igen och åt, plattade mitt hår, pratade och väntade på Andreas. Men när han väl kom så skulle Fjollie och Huge O åka till Felix så jag åkte hem och spelade tetris i nån timme. Sen fixade jag mig och följde med familjen till en grekisk resturang för att fira att mina föräldrar kännt varandra i 20 år, cute ! Sen skjutsade dem hem mig till Felix där jag träffade Kathrine, Gustav, Hugo, Olivia, Andreas, Ebba, Torbjörn och of course Felix. Vi chillade ett tag och lyssnade på musik. Sen började de komma massa annat folk från olika håll och kanter. Mest europaelever, och förvånandsvärt mycket treor. Mycket trevligt var de i alla fall!

Idag ska jag bara vara hemma och ta de lungt. Insåg nyss att jag nog behöver plugga en del under lovet, men det får vänta till en annan dag. För om 1 timme och en minut så kommer Andreas ! Det har han lovat..  ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0