Helgen i korthet

Fredagen var trevlig. Vi skulle ju egetnligen hem tillen kompis och bara ta det lungt, men han drog ut tillen fest in the middle of nowhere. Så i brist på någonstans att ta vägen gick vi och satte oss i källaren till skolans aula vilket också är ett uppehållsrum med TV, spel, TVspel och allt möjligt. Yes, våran skola har resurser! Sen efter 22 när vi uinte kunde vara där längre bestämde vi oss för att gå ner på stan och se om de fanns något kul att göra där. Det gjorde de inte så vi gick hem till Frida istället och chillade där. Vi är alltså en benämning på mig, Andreas, Olivia, Hugo, Gustav Kathrine, Marcus, Bodén och Frida. Strax efter tolv började alla röra sig hemåt och jag kom hem vid ungefär ett. Somnade innan jag ens lagt mig i sängen. På vägen hem lyckades jag få ihop den här meningen:
 "Asså shit, jag har tre plugg att prova till den här veckan!"  Hehe, uhm va?

Lördagen blev tidig uppgång. Eftersom Olivia och Kathrine vid 11 skulle sätta sig på en buss ner till Göteborg för att väla i RM så gick vi på marknade innan. Som vanligt trevligt med mycket fok på stan. Efter lunch packade jag och famlijen in oss i bilen och började rulla mot estocholmo. På vägen köpte jag en vinterjacka. Superskön och framförallt varm, så nu slipper jag frysa mer. Sen blev det middag hos familjen Ingelgård. Mycket nice as usual !

Söndag, alltså idag, har jag hittills inte gjort så mycket. Pluggat lite naturkunskap och pratat i telefon. Vet inte vad jag hittar på sen men de blir väl att träffa lite folk.

image429
K & O, jag saknar er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0