ES-möte idag

Todays skola was nice ! Först 40 minuters naturkunskap och sen ES-möte. Ett möte som vi på EuropaSkolan har en gång i månaden typ. Några band från skolan som spelade och en föreläsare bl.a. Själv satt och jag med senaste VR och en festis kaktus, yammie! Sen slutade vi 11. 45 vilket jag uppskattade mycket ! Så efter det drog jag, Christofer och Felix till Montessoriskolan en stund och hälsade på alla gamla lärare. Trevligt trevligt ! Jag hittade mitt handavtryck också, som vi gjorde precis innan vi slutade.

Jag bloggade för jättelänge sen om att jag "samlade" på regestreringsskyltar på bilar. Igår hade jag tur och hittade både 009, 010, 011 och 012. Hugo den bitchen hittade ytterligare 013, 014 och 015. Fast jag hittade 013 idag så nu är jag snart ikapp igen. Men men, en annan sak som Hugo hittade igår var en "ny" tjej i våran klass. På morgonen satt han och kollade på henne jättekonstigt och typ "Johanna, vem är den blonda tjejen där?" och jag typ "uhm, jag vet inte vad hon heter men det är hon med jättekonstiga dialekten." Sen på sista lektionen frågade han igen vem hon var och när hon hade börjat i våran klass och jag talade om att hon gått sen första dagen. Men sen kom jag på vad de var som va felet. Hugo har nämligen nya glasögon. Och eftersom han inte använt glasögon sen skolan började har han inte ens sätt alla i våran klass. Måste vara en aning förvirrande. Haha !

Igår var i hemma hos Olivia och pluggade engelska. Då hittade Andreas en lapp som jag och Olivia skrev på en företagsekonomilektion för ett tag sen. Hehehe...

J: Jag vill ha HALLOWEEN FEST !
O: Du vill ha Andreas mage !
J: Ja jo, de med förståss !
O: Moaha. När slutar han ?


Kommentarer
Postat av: fjollie

bara för att jag har 4 fingrar på vänsterhanden !

2007-10-18 @ 14:44:37
Postat av: Johanna

Jaa, :( Det är jättesynd om dig tycker jag ! Ska göra ett inlägg tillägnat dig, bara för de! (:

2007-10-18 @ 14:46:27
URL: http://Jmohlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0