Vill ni veta dagens stora händelse ?

Jag ska gå i terapi !  För min ormfobi.. Min naturkunskaplärare bad mig stanna kvar en stund efter lektionen för hon ville prata med mig. Oops, tänke jag, vad har jag nu gjort? Men sagt och gjort, jag stannade kvar. Och eftersom hon vet vilken fobi för ormar jag har så frågade hon mig om jag ville att hon skulle höra med nån som hade gått till den här personen oc blivit av med sin fobi på bara en dag. Enligt Olivia och Gustav skulle jag verkligen behöva de. Så jag ska prova.. haha. Anledingen till att hon kom att tänka på de var för att vi hade en liten frågesport idag för att repetera inför provet. Och plötsligt om de upp en bild på en orm på projektorduken.
Jag: OOH MY GOD !

Två sekunder senare kom de upp en bild på en burk med svamprötter. Men innan jag hann se de så kastade sig Olivia fram och satte handen framför ögonen på mig.
O: NEEJ, JOHANNA KOLLA INTE !
Läraren: De är okej Olivia, de är bara svamprötter.

Sen kom frågan till bilden. Vad kallas svampens rötter ?
image471
19. svamprötter ? eller tentakler ? eller tår ?


Kommentarer
Postat av: mahlin

Mysel ! smarto :D

2007-11-09 @ 12:55:00
Postat av: mahlin

mycel .. kanske dte stavas :P

2007-11-09 @ 12:55:28

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0