These are the special times

JAG ÄÄÄÄÄLSKAR SNÖ OCH VANTAR OCH GLÖGG OCH JULEN OCH SNOWBOARD OCH AAALLT SOM HAR MED VINTERN ATT GÖRA ! Är helt galet lycklig just nu. Allt är perfekt ! Min pojkvän är perfekt, min sagt. Ni är perfekta ! <3

Okej, haha nu fick jag ur mig de lilla glädjesutbrottet.. (;
Tanken för kvällen var att vi skulle hyra och kolla på Rosa Pantern. Men när vi upptäckte att det va näst intill snöstorm ute orkade ingen av oss gå ända in till stan och tillbaka. Nog för att det är härligt när de snöar. Menmen.. så vi kollade på tv istället, the fast and the furious. Myys !
Imorgon ska i ner på en mässa och titta på Kathirne när hon talar om för hela stan om varför just hon ska vara lucia.. Inte för att de egentligen behövs. Jag menar, tiitta bara på skönheten.  ;D

(Bilder från kvällen kommer.. )
image472

Kommentarer
Postat av: Kathrine

Naew Thanks Sweetheart

2007-11-12 @ 08:03:26
URL: http://www.kathrinebergqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0