KAABOOOWM !

Jusste, jag glömde berätta vad som hände imorse, det va sheeeitläskigt!
Jag stod och skulle platta håret (luggen) som vanligt. Så jag stoppar i kontakten och sätter på plattången.. now you see efter 3 år är min plattång trasig, väldigt trasig. Det är liksom glapp i den så man måste trycka in sladden för att den ska funka. Men men, gör man de så funkar den i alla fall. Men inte idag.. den lilla rackaren (som Olivia uttryckte det) exploderade istället och sen blev de mörkt i hela rummet.
Pappa kom in, tog plattången, slängde den och fixade på strömmen igen. Tack ?
End of story!

Eller som kvällstidningen skulle ha skrivit ..



För att fortsätta blogga om saker som rör mitt hår kan jag nu meddela att jag nu är ännu ett steg närmare att bli brownie, well meer brownie åtminstonde. Hårfärg är köpt ! Schwarzkopf country colors nr. 70   (:


Kommentarer
Postat av: OLIVIA

Yep, johannas badrum exploderade pga plattången! haha, när du berättade det kunde jag se det framför mig ! haha, den exploderade, sen stog du med håret rakt upp och allt hade blivit svart av sotet från när plattången exploderade!

2007-11-28 @ 11:19:34
Postat av: Johanna

OLIVIA: Haahahahahahahahhahahah, jag skrattar på rikigt!
xD

2007-11-28 @ 11:55:44
URL: http://jmohlin.blogg.se
Postat av: olala....not

ful blogg du har, asså fina bilder men ganska många! det är väl roligare med en fin bakrund eller något? typ en jul bild eller nått kanske!? men hundra bilder på en själv..!? hallå !? godmorgon!

2007-11-30 @ 13:20:28
Postat av: oliv

till ola!
du är en sjuk jävel & du borde spärras in. bara för att du är ful & äcklig. har du funderat på ett namnbyte kanske? ola? du kan ju ta och OLLA dig själv!

2007-11-30 @ 17:05:20
Postat av: oliv

till ola!
du är en sjuk jävel & du borde spärras in. bara för att du är ful & äcklig. har du funderat på ett namnbyte kanske? ola? du kan ju ta och OLLA dig själv!

2007-11-30 @ 17:05:26

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0