Helgen !

Jag unnar mig själv en paus i pluggandet. Vilket jag har ägnat största delen av dagen till.. Igår var vi nere på mässan i sammankomsthallen. Kollade på Kathrine när hon presenterades som lucia kandidat, såg Danny uppträda och gick runt och åt godis. Sen drog jag, Olivia, Hugo och Marcus in tills tan och år nachos, hyrde film, år pop rocks och köpte hårfärg. Sen vandrade vi hem till mig och kollade på filmen, Hata Göteborg. Kommentar: I've seen better. Sen lekte jag och Olivia med Olle och väntade Andreas älsklingen som varit på kupp hela dagen. I missed you babe <3  Så sen kollade vi på TV, åt middag och väntade på Huge O. Sen kollade vi på Freaky Friday, tonade Hugo's hår och avslutade kvällen med The core. Sjukt bra film !

Idag har jag som sagt pluggat.. med Hugo. Och försökt lära honom spela piano.

Kändisfesten närmar sig. Gaah jag längtar! Tänker inte avslöja vad vi ska vara, jag, Kate och Loliv. Men det är bra det kan jag lova och lacktights ska införskaffas.  ;)

Neej nu tillbaka till skogen. Asså naturkunskapsplugg.. Så att jag förhoppningsvis kan träffa Andreas ikväll.


                                                                                                 Olle är söt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0