Babysitter

Efter datakunskapen drog vi till maten, konstaterade att de va äcklig mat och drog sen snabbt tillbaka till skolan. Där hade vi grammatik, det sög. Sen åkte jag, Huge och Fjoll hem till henne och lagade mat och plattade mitt hår. Tro det eller ej så var det faktiskt, hör och häpna, Olivia som lagade till en alldeles utsökt måltid medans Hugo skulle bevisa att han var kvinna och plattade mitt hår, det blev fett nice !

Efter maten satt vi och pratade en stund tills Christofer kom. Då åkte jag hem, lämnade cykeln och hämtade hunden. Sen gick jag ner och mötte Olivia och Hugo som hämtade lilla Olle på dagis, och traskade sedan hem.

Nu sitter jag här och pluggar Företagsekonomi och sörjer att jag inte kan följa med på Lars Winnerbäck ikväll, men ni som ska dit få ha de så trevligt!  :)
Ikväll ska jag vara barnvakt åt OlleBullson och vara med ÄlsklingAndreas.

Jag är gaaaaaalet taggad inför fredagens Kändisfest nu, partypartyparty!

Kommentarer
Postat av: Charlie

Ååh vad kul med kändisfest, vill också :O

2007-11-20 @ 18:16:19
URL: http://charliew.blogg.se
Postat av: olivia

ollle ramlade ner i toalettten :p

2007-11-22 @ 15:06:58

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0