Addicted by love

Hej. Idag har jag insett två saker.. 1. Det tar typ 1 timme för mig från det att jag säger att jag måste gå hem tills jag verkligen gör det. Bara för att Andreas är så underbar att jag inte kan slita mig. Och 2.  Katter är inte så läskigt mordiska som jag trodde.. 

Förövrigt så hade jag veckans kortaste dag idag, datakunskap och sen grammatik. Efter de gick jag hem och åt nudlar och pluggade, samtidigt som jag och Olivia gjorte upp planer inför kändisfesten. Damn, vad bra det kommer bli!  Sen åt jag middag, åkte till vårcentralen och tog spruta och sen till Andreas. Som lyssnade på Tomas Ledin när jag kom, duktig pojke!  Och bara för de ska jag göra som han ville.

Andreas Strömberg, probably the best player/boyfriend in the world !  ;)
image469

Och nu ska jag hur som helst inte sitta här längre, plugaapluggaplugga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0