Veckoavslutning med O.C

Man bler alldeles lycklig av att kolla på OC. Så härligt att se när det händer bra saker. Som i kvällens avsnitt t.ex. när Ryan finally sa till Taylor att han älskade henne och att han vill att de ska åka till Berkeley tillsammans. Sött! Dock avbröts ju hela romantiken när jordbävningen började. Hoppas alla överlever. Men det måste dem ju göra..


image5

Nu ska jag ta och hoppa i duschen och sen i säng. Det blir tidig sänggång idag, för en gångs skull. Måste vara utvilade imorn när ännu en skolvecka (suck) drar igång. Hejs!

Kommentarer
Postat av: Amanda

jaa OC var faktiskt bra igår :) jag tycker det har blivit så mycket sämre på senaste tiden.

Men jag tror att alla överlever, det är det som är lite trist med OC, man vet allt i förväg. Man visste ju tex att Marissa skulle dö långt innan hon gjorde det... Jaja, Det var i alla fall jättebra igår, och spännande!

2007-05-07 @ 20:54:00
URL: http://amandass.blogg.se
Postat av: malou

jag såg det sista avsnittet i söndas. dom avslutade allting verkligen jätte bra. Och nästa avsnitt som kommer på sönda e seriöst ett av de bästa oc avsnitten!! :)

2007-05-09 @ 18:18:14
URL: http://maaalou.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0