Tjejerna som bestämmer?

Har just fått reda på att det tydligen alltid är tjejerna som betämmer i ett förhållande. Att vi bestämmer och bossar och kör med våra killar. Haha! Philip började säga att det va så och sen frågade jag Felix om det va sant. Han sa att tjejerna kan göra precis vad dem vill och att killarna alltid måste anpassa sig. Gud va synd. Hahaha! Men seriöst, jag skulle inte säga att det va så. Men sen har jag ju i och för sig aldrig varit killen i mina relationships. Obviously. Sen sa Philip just att det alltid är tjejerna som dumpar och att man bara kan träffas när tjejen har tid. Att de nästan alltid är tjejen som är otrogen och att tjejer kan ljuga utan att killen blir sur. Buuullshit! Är det seriöst såhär killar tänker? I'm in chock... Det är klart att det inte bara är tjejerna som bestämmer, eller? Kommentera gärna för jag behöver veta hur folk verkligen tycker. I don't get it. Men enligt Felix är det så alla tjejer beter sig utan att tänka på det. Interesting piece of information! Tack för den..

Kommentarer
Postat av: martin

Nja jag vet inte... jag ty´cker det vore bra om båda bestämmde lika mycket ..då blir det roligast för båda:)

2007-05-14 @ 18:06:03
Postat av: Johanna

Martin: Mycket bra sagt!! Jag håller helt med dig. :)

2007-05-14 @ 18:10:42
URL: http://Jmohlin.blogg.se
Postat av: Simon

Tro mej, det är tjejerna som bestämmer :P

2007-05-14 @ 18:39:36
Postat av: andreas

har aldrig vart i ett förhållande men så som jag har hört av andra så är det bara tjejen som bestämmer var, när, hur och speciellt om... för det verkar bara vara tjejer som dumpar medan killarna får jaga som satan för att sen bli dumpade när det inte passar tjejen mer :P... fast som sagt jag vet inte ^^

2007-05-14 @ 19:35:04
Postat av: Johanna

Simon: Jag förstår verkligen inte.

Andreas: Hahahaha! Var, när, hur och om. xD Det är inte alls bara tjejer som dumpar. Tänk på mig, och det var inte bara att bli dumpad. Det var dessutom brutallt och utan någon nämnbar anledning :( Så säg inte att det att det bara är tjejerna som dumpar.

2007-05-14 @ 19:46:25
URL: http://Jmohlin.blogg.se
Postat av: andreas

okej det håller jag med om... det var konstigt faktiskt :/...

2007-05-14 @ 21:19:38
Postat av: Felicia

Jaa, jag kan ju inte direkt hålla med om det här men det kanske är för att jag är tjej! Men jag tror faktiskt inte att det är så, det beror ju faktiskt på person till person. Och de förhållande jag har sett så har det oftast varit kille som bestämt och tjejen varit den som hängt på. Men faktiskt så tror jag oftast att både killen och tjejen bestämmer lika mycket men att det är bara ni killar som uppfattar det som om tjejen styr och ställer! Älsk <3

2007-05-14 @ 21:51:39
URL: http://feelice.blogg.se
Postat av: Jossan

haha nä jag tycker det oftast är tvärtom :P

2007-05-15 @ 11:15:57
URL: http://www.jossansblogg.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0