The devil wears Prada

Godmorgon. Sov faktiskt ovanligt länge idag, till kl. 11. Sent för att vara mig. Kanske berodde på att jag satt upp till typ ett och kollade på en gammal svensk film som mina föräldrar mer eller mindre tvingade mig att se. Haha, nejdå inte tvingade. G hette den hur som helst och var.. well, en annorlunda svenska b-film. Handlade om tre killar runt 16 år som alla hade varsitt problem. Ingen av dem kunde direkt agera och jag tyckte filmen kändes typ genomskinlig. Anyways, innan den såg vi The devil wears Prada. Den däremot tyckte jag va jättebra! Har läst boken men filmen var mycket bättre. Jag skulle seriöst kunna tänka mig att jobba på någon modetidning. Kanske inte just runway men nått liknande. Och eftersom jag ärligt kan säga att mitt modeintresse är betydligt större än Andys i filmen så tror jag att jag i alla fall skulle trvias en aning bättre. Även om min boss turned out to be the devil herself. Men det skulle det seriöst vara värt om man fick så snygga kläder som hon fick i filmen. Gosh, vad avundsjuk jag blev på henne. Kläder, skor, väskor, smink, smycken...

image22

Kommentarer
Postat av: andreas

själv har man som sagt suttit uppe hela natten och stirrat in i en datorskärm... så ögonlocken börjar bli lite tunga
nu :P

2007-05-19 @ 13:45:33
Postat av: Simon

jag sov inatt :O

2007-05-19 @ 14:36:22
Postat av: Johanna

Andreas: Haha, förstår det.
.
.
Simon: ;o Varför? :P

2007-05-19 @ 17:53:32
URL: http://Jmohlin.blogg.se
Postat av: Felicia

Haha jag kan typ lägga mig vid tio på kvällen och sova till tolv. Jag sover alltid till tolv på helgen utan att jag har gått och lagt mig så sent! puss puss

2007-05-19 @ 18:10:39
URL: http://feelice.blogg.se
Postat av: browneyed

Hallå där. Gå in på min blogg och kommentera min novell? =)

2007-05-20 @ 11:55:18
URL: http://browneyed.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0