Sommarens utmaning - trumvirvel

Blää, vilket tråkigt väder. Deprimerande.. Det är liksom inte ens regn. Det är någon form av låtsasregn. Som det är typ i fjällen. Aaw, jag saknar min bräda. Anyways, NO-redovisningen gick bra. Fick vg, vilket var det betyg vi satsade på. Jag orkar inte lägga ner tillräckligt mycket energi på NO för ett mvg. Man märker att det börjar närma sig slutet av terminen nu. Arbetena börjar ta slut.. Skönt! Nu på eftermiddagen har jag suttit inne på min brorsas rum och spelat trummor en stund. Bestämde mig för att innan sommaren är slut så ska jag kunna göra en felfri virvel. Vet inte var jag fick det från. Ha ha! Så jag satt en stund med hans "how-to-make-a-trumvirvel"-övningsplatta. Det gick faktistk bättre än förväntat, belive it or not. Lägger in några bilder för att visa vad jag hittills har åstakommit...  Puss !

image27
(Kan inte lova att jag håller helt rätt, but I tried)

Kommentarer
Postat av: Simon

spelar din bror trummor? han verkar va kommentarernas mästare iaf :P

2007-05-28 @ 19:28:27
Postat av: Charlie

Haha gnäller också över vädret, skittrist ju :p Vill ju ha sommarvärme :) Puss

2007-05-28 @ 19:43:56
URL: http://charliew.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0