Skönt med helg!

Ååh, skönt med helg igen. Har knappt gjort nått alls idag i skolan. Utan dåligt samvete faktiskt. Har inte så mycket grejer kvar att göra tills vi slutar. Lucky me! Hehe. Dagen började i alla fall med skolråd för mig och en annan tjej i nian. Eftersom vi sitter i elevrådet och så. Sen satt jag och lyssnade på musik och stickade lovikavantar. Började med det i slöjden precis efter jul. Haha, och nu är det maj och jag är fortfarande inte klar. Sen gick jag och några och spelade i musiksalen. Som sagt så ska vi ha en konsert precis innan skolavslutningen där vi i olika band ska uppträda. Jag grejjade faktiskt trummorna idag. Kändes bra! Min ångest släppte lite. :P Efter lunch spelade vi en stund till, sen var det elevråd och sen eget arbete resten av dagen. (Jag går montessoriskola.) Haha, sen kom våran lärare som vi skulle ha sista timmen och frågade vad jag gjorde eftersom jag bara satt och gjorde ingenting. Efter att jag förklarat att jag inte hade så mycket kvar och att jag var tvungen att fördela det på de veckor som är kvar så gav han mig två alternativ: 1. Jag fick hitta på nått att jobba med. Eller 2. Jag fick gå hem. Nice nice! Blev en slappisdag i skolan. Nu på eftermiddagen har jag och Hazel, hunden, gått en promenad ner till stan. Där mötte vi upp med pappa och gick och handlade lite stuff. Till middag blir det hemmagjord pizza, mums! Jag kan faktiskt kasta upp degen i luften och snurra så där som riktiga pizzasnubbar kan. Det ni... ;D En av mina få talanger. Fast sen är jag ju color guard så klart. Det är våran plikt att kasta upp snurrande saker i luften. Och sen fånga dem igen of course.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0