Pirates premiär imorgon!

Usch, trist väder idag. Tvärt emot hur vädret var igår kan man väl säga. Bada för första gången i år igår. Eller badade och badade, ha ha! Jag doppade mig några gånger och sen flög jag upp ur vattnet. Sjukt kallt måste jag erkänna. Men uppfriskande! Idag har vart en seg dag i skolan. Som alltid nu när det är nära slutet. Bara 18 dagar kvar nu. Om man räknar med idag. Shit va skönt det ska bli att sluta. (: Älskar skolavslutningar! Sjävla känslan av frihet.. Det är så härligt. Gud va poetiskt det låter. Haha! Anywaaaays. Jusste ooh my god. Pirates, at worlds end har prämier i morgon kl. 23.59. Hade först inte tänkt gå mitt i natten och förstöra resten av veckan. Men sen insåg jag att det var värt det. Waaah, nu är det bara 30 timmar och 24 minuter kvaar. Gosh, vilken nörd jag är!  ;)


image23

Kommentarer
Postat av: andreas

jag ska se den med dig! :D fyfan va kul det ska bli! :D

2007-05-21 @ 21:52:23

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0