Orlando Bloom är snyggast

Jag är kär i Orlando Bloom.  Helt ärligt! Han är så sjukt snygg i trean. Med sin bandana och ring i örat. Okej, kanske inte kär och kär i och försig. Men typ "kändiskär". Hur som helst så satt jag, Felicia och Khazan och diskuterade vilka som var världens snyggaste människor. Sen på rasten satt vi och sökte på bilder på dessa hotties. Moget egentligen men skit samma ;) Haha, och nyss så satt vi och kollade på ett kollage som K gjorde på rasten..

Khazan (pekar på Wentworth Miller): Asså, shit han är sååå snygg. 
Johanna (menar Orlando, bilden under W.M):  Ja, fast jag vill hellre ha honom nedanför.
Felicia: Ooj, men Johanna. Du ba "Jag vill ha en sån i en annan färg"
Jag och Khazan skrattar så att vi gråter och inte kan prata. När vi har lungnat ner oss..
Johanna: Assååå, Felicia jag sa "jag vill ha han nedanför".
Felicia: Jahaaa, Hahaha! Jag tänkte väl.

image31

Kommentarer
Postat av: andreas

hahahah! :D
själv tycker jag att jag är världens snyggase kille :)

2007-05-30 @ 16:45:42
Postat av: Felicia

HAHAHAHAHAHA jag hörde lite fel där :P. TYckte det lät lite konstigt ;P. Puss puss

2007-05-30 @ 16:59:51
URL: http://feelice.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0