Myskväll

Var ute och flaggade lite och hoppade studsmatta för en stund sen. Kände att jag behövde bli av med lite överskottsenergi. Haha, hoppade en stund med pappa. Man flyger så sjukt högt då! :) Ikväll blir det myskväll hemma. Min lillebror är ute och campar med några kompisar så då blir det lungt. Haha, nädå nu ska jag inte va dum. Fick välja middag och självklart valde jag en av mina favvisar, chicken fajita á la Hard Rock café. Och jordgubbar till efterrätt. My god vad jag älskar jordgubbar. Bad dem också att hyra The devil wears prada. Har velat se den jättelänge! Hoppas ni får en lika trevlig kväll som jag... Puss

image19

Kommentarer
Postat av: andreas

jag tycker om jordgubbar :)

2007-05-18 @ 20:00:59
Postat av: Charlie

Haha vad scary, åt också kycklingfajita till middag och jordgubbar till efterrätt! :p
Men vad kul att du hoppar studsmatta med din pappa, min skulle aldrig få för sig att hoppa, han har hoppat typ en gång och påstår att han blir helt yr i huvudet haha..!

2007-05-18 @ 20:11:43
URL: http://charliew.blogg.se
Postat av: Johanna

Andreas: Vem gör inte det? :P
Charlie: Haha, vilket läskigt sammanträffande! Nä, jag brukar inte direkt hoppa med pappa. Men idag lyckades jag lura upp honom. He he!

2007-05-18 @ 20:18:54
URL: http://Jmohlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0