Desperate housewives

Paus i Desperate Housewives nu. Var ju som sagt i Etown idag hos tandläkaren men jag fick ingen tandställning idag. Tur.. Ska få det någon gång på sommarlovet istället. Haha, jag måste bara berätta om dagens roligaste händelse. Jag, Felicia och Khazan kom ner från slöjden och skulle på lunch. Sen ser vi att en tjej i våran klass står och filmar en kille som ligger i soffan i vårt klassrum. Vi går in i klassrummet och alla börjar typ säga åt oss att vara tysta. Tydligen hade den killen som låg i soffan somnat och någon hade ritat mustasch och skägg på stackarn. Fast jag fattar inte hur man lyckas somna i skolan. Jaja, tråkigt nog märkte han det så fort han vaknade och gick och tvättade bort det. Men vi har det på film. Hahaha! Nu ska jag tillbaka till tvn. See ya

image30

Kommentarer
Postat av: Simon

hahaha måste få se videon :D
skoja me sovande folk är det bästa som finns :P

2007-05-29 @ 23:17:56
Postat av: Charlie

Haha stackars kille :p

2007-05-30 @ 11:54:10
URL: http://charliew.blogg.se
Postat av: Johanna

Charlie: Haha ja det va ganska synd. :P

2007-06-07 @ 16:38:41
URL: http://Jmohlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0