At world's end

Jag är så sjukt trött. Inte konstigt med tanke på att jag bara sov drygt fem timmar i natt. Men det var det värt. Inget kan hindra mig från att se Pirates of the Caribbean. Filmen var bra! Den hade bra handlig, bättre än tvåan.. Tveksam om den va bättre än ettan. Lika bra var den i alla fall. Mitt hjärta har seriöst aldrig slagit så fort som den gjorde i slutet. I sista fighten. Plus att jag satt och var skiträdd för att någon skulle dö. Men filmen var ändå skitbra. Den var mycket mer spännande än de första två. Slutet därimot tyckte jag var för sorgligt. Jag har ett mycket bättre slut i mitt huvud. Så jag lever efter det i stället, hehe. Nu ska jag inte avslöja mer. Jo, bara en sak. Orlando Bloom som spelar Will var så sjuuukt snygg i trean asså. Han hade uppgraderats i piratskalan och hade nu ring i ena örat och bandana. Skitsnygg var han i alla fall. Bara det är en anledning att se filmen.


image25
  

Kommentarer
Postat av: andreas

den var asjävla bra! :D jack sparrows pappa var cool :)
höll på att skriva värsta långa kommentaren om hur den var jämfört med ettan och tvåan men jag virrade bort mig så vi får prata om det IRL istället :P :)

2007-05-23 @ 23:56:18
Postat av: Mikaela

Mjo, Orlando Bloom var gryyyyymt snygg i sin bandana på slutet! :D

2007-05-24 @ 15:08:22
URL: http://phot0.blogg.se
Postat av: Simon

faan andreas, nu vet jag att jack sparrow har en pappa :P

2007-05-24 @ 16:50:30
Postat av: Johanna

Andreas: True. Den va skitbra! (:
.
Mikaela: Minst sagt snygg.. Gosh jag dör.
.
Simon: Men Simon, duuh! Alla vet att Keith Richards spelar Sparrows pappa i trean. :P

2007-05-24 @ 17:26:16
URL: http://Jmohlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0