Addicted to love?

Uppe förvånandsvärt tidigt för att vara ledigt idag... Anledning: joggingrunda med mami. (: Så nu känner jag mig duktig. Ska ta det lungt nu på morgonen. Haha eller förmiddagen kanske man ska säga. Sen i eftermiddag ska jag träffa killarna och va med när deras (nya) band repar. Kul kul! Satt nyss inne på blogthings och gjorde test. Fick reda på att jag va 54% addicted to love. Vilket jag faktiskt tyckte va lite. Ha ha! Skulle mer gissa på runt 90%. Hur addicted to love är du? Här är mitt svar:
image18
Might as well face it, you're addicted to love.
You've been a fool for love many times - but are you the wiser for it?
Your needs should come first, both in and out of relationships.
Because you're the only one who can look out for yourself!


Kommentarer
Postat av: Simon

Omg fick precis samma :D




You Are 59% Addicted to Love



Might as well face it, you're addicted to love.

You've been a fool for love many times - but are you the wiser for it?

Your needs should come first, both in and out of relationships.

Because you're the only one who can look out for yourself!

Are You Addicted to Love?

2007-05-17 @ 13:20:55
Postat av: andreas

jag fick svaret: you are love itself :)... nä jag skojade :P

2007-05-17 @ 14:17:39
Postat av: Johanna

Simon: Haha, sammanträffande.. Du fick t.o.m. meer! ;)

Andreas: Haha! :D

2007-05-17 @ 19:18:38
URL: http://Jmohlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0