Var tog sommaren vägen?

Ååh, härligt väder idag också. Mulet, kallt, grått och regnit. I love it... Inteee! Sommarlov, jo jag tackar ja. Hoppas det blir fint väder till midsommar på fredag i alla fall.. Idag vet jag inte vad jag ska hitta på. Finns egetnligen inte så mycket att hitta på när det är sånt här väder. Sitta inne och läsa en bok eller sitta vid datorn. Jaja, det är skönt att ta det lungt också. Vad ska ni hitta på en dag som denna?

Johanna, Felicia och Khazan sitter och chattar om allt möjligt. Våran konversation lyder:

Khazana säger:
vadå vad händer?

J. Mohlin säger:
Johannas sweet sixteen händer

feliciahavik. säger:
johanna undrar ifall vi vill jitta PÅ NÅTT NÄR HON FYLLER ÅS

Khazana säger:
jaha

feliciahavik. säger:
opps nu vart det stor text

Khazana säger:
ja vi kan hitta på nåt när hon fyller ås

feliciahavik. säger:
fyller ås hahah

Khazana säger:
hehe

feliciahavik. säger:
hahahah

J. Mohlin säger:
jitta på nått

feliciahavik. säger:
hahahahaha

feliciahavik. säger:
HAHAHA

J. Mohlin säger:
Felicia, Johanna och Khazan ska jitta på nått när johanna fyller ås

Khazana säger:
åh shit ni ska bara se mitt hår

feliciahavik. säger:
HAHAHAHA

Khazana säger:
jag vågar inte kolla på mig själv i spegeln

J. Mohlin säger:
vad har hänt?

feliciahavik. säger:
HAHA va söt du är khazan

Khazana säger:
hehe

feliciahavik. säger:
hennes hår är jerry fluff

J. Mohlin säger:
haha, vaa?

feliciahavik. säger:
japp lika stor hår som jerry fluff

Khazana säger:
jag orkar inte platta

J. Mohlin säger:
okej.. Mitt är platt!!  Vette fasen hur det gick till.

Khazana säger:
hehe

Khazana säger:
någon kanske satt på ditt huvud när du sov

HAHAHAHAHAHAHAHA!! How to change the subject från Felicias stavningsproblem till mitt förvånandsvärt, probably once in a lifetime, platta hår... Hehe, vi har humor vi tjejer!  ;)

image84

Kommentarer
Postat av: khazan

hehe skit roligt

2007-06-18 @ 13:44:03
Postat av: Felicia

HAHAHA jaa det där var lite roligt. Puss

2007-06-18 @ 13:46:00
URL: http://feelice.blogg.se
Postat av: Katrin

Grattis i förskott :P när fyller du år :P

2007-06-18 @ 19:09:30
Postat av: Johanna

Katrin: Hihi, Tack så mycket! (: Den 25:de ..

2007-06-18 @ 19:10:32
URL: http://Jmohlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0