Tv-kväll & helgplaner

Oh my goood va trött jag är. Helt yr... usch! Jag gick upp strax efter åtta imorse och tog bussen tillsammans med Khazan till Felicia. Under dagen har vi hittat på allt möjligt; Vaxat benen (Aaj, utan större resultat), bakat nått konstigt som jag inte kommer ihåg namnet på, kollat på en film, hoppat studsmatta, spelat Cluedo m.m. Trevligt trevligt. (Ska se om jag kan sno lite bilder från dagen av Khazan sen.) Haha, under våran andra omgång av Cluedo så satt Felicia och drack vatten...

Felicia: *Host host* Fel strupe... *host host* aaj... eller jag menar HOST!
Haha, det var dagens bästa det!

Imorgon är det midsommarafton. Åh, vad jag älskar midsommar! Ska ut till mormor och morfar och fira med släkten. Hoppas bara på lite bättre väder. Så att jag kan ha min klänning.. vilket å andra sidan kommer bli vääldigt riskabelt om någon tvingar med mig på små grodorna. Hehe! Resten av helgen ser ut såhär;

Lördag, måste till Etown och köpa födelsedags present till min lillebror. (Vi fyller samma dag, fast han är två yngre) och sen grillning på kvällen.
Söndag, birthdayparty med släkten.
Måndag, sweet sixteen! ;D Ut och äta på kvällen.
Tisdag, tandläkaren.
Onsdag, packaaa!
Torsdag, vi åker till Frankrike.

Så jag vet inte hur mycket bloggande jag hinner med nu innan vi åker. Fast lite måste jag hinna med.. Usch, vad hemskt! Jag kommer bli helt deprimerad av att inte kunna blogga. Jag måste liksom skriva av mig. Men men, ska se om pappa tar med sin dator så får jag sitta och skriva i word. Haha, och lägga in det sen när jag kommer hem. We'll see. Lovar att lägga in massvis med bilder sen när jag kommer hem i alla fall.

Kvällen tänkte jag spendera framför tvn, jag är i och försig så sjukt trött så jag antagligen kommer somna framför tvn. But then so be it.. Det blir kanal 5 som gäller. Första Kyle xy (som jag i och försig redan har missat. Hehe, men jag har redan sett det avsnittet) föjlt av säsongspremiären av Las Vegas (Oh dear god va spännande det är) och slutligen en film som heter "A guy thing". Handlar om en kille som vaknar upp dagen efter sin svensexa med sin fästmös kusin bredvid sig i sängen. Oops! Hoppas den är rolig. Annars går jag och lägger mig. Vad ska ni göra i kväll/helgen?

image92

Kommentarer
Postat av: Felicia

Hahaha jaa min kommentar var verkligen dagens:P. Hahaha och jag vann båda gångerna på cluedo, det "glömde" du att lägga till va?! :P haha skoja bara. Jag hade också tänkt att se Aguy thing men får se om jag orkar. Älskar dig, puss.

2007-06-21 @ 21:26:37
URL: http://feelice.blogg.se
Postat av: andreas

fett kul att du fyller år på måndag :D jag ska bara vara hemma som vanligt i helgen :P

2007-06-21 @ 22:53:37

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0