Skolavslutningen närmar sig

Imorn är det 9:ans dag. Då ska alla vi nior ha en sista dag tillsammans med alla lärarna. Vi har inte fått reda på vad vi ska göra. Det ända dem sa var att vi skulle ha lite finare kläder på oss. Hehe.. Så jag ska ha min tubtopp. Får se vad jag har till. Tänkte först ha svarta leggins men det blir lite kort. Jaja, we'll see. Vi fick sovmorgon till nio imorn..


Har fortfarande inte köpt skor till skolavslutningen
. Har vart inne i alla skoaffärer som finns känns det som. Utan resultat. Så jag gjorde ett sista desperat försök och gick inte på skopunkten.se.. Haha, och bara för att det var det sista stället jag kollade på hade de faktiskt ett par som jag gillade riktigt mycket. Så jag ska be mami och pappa köpa dem imorn. Dem ska tydligen till Etown imorgon kväll. Hmm... wonder why med tanke på att jag inte fick följa med och att jag och min lillebror fyller år om 13 dagar. Hihi! Anyways, skorna finns även i vitt och svart. Men med tanke på att min skolavslutningsoutfit går i vitt och guld så tror jag att det får bli det guldiga.
image69












 


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Var har jag blivit utmanad?!

2007-06-13 @ 07:58:57
URL: http://mthilda.blogg.se
Postat av: Johanna

Att lista 10 saker du älskar :P

2007-06-13 @ 17:49:23
URL: http://Jmohlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0