Semesterplanering

Deprimerande väder. Det har regnat sen jag vaknade.. Vilket var klockan tio. Blir en mysdag inomhus framför tvn eller nått sånt tror jag. Mamma vill också att vi sätter oss och planerar semestern. I tid den här gången! För förra sommaren åkte vi till usa i tre veckor och bilade runt på västkusten. San Francisco, Los Angeles, O.C, Hollywood, Las Vegas, Grand canyon.. för att bara nämna ett fåtal ställen vi va på. Otroligt lyckad semester med tanke på att min mamma tjatade i typ fyra månader innan vi åkte att vi skulle sätta oss ner och planera och prata om vad det egentligen va vi ville se. Men det blev inte av förrän dagen innan (!) vi åkte. Hehe, så i år ska vi göra det i tid. Eller well, lite tidigare än förra året i alla fall. För vi åker ju om drygt en vecka.

image83

Kommentarer
Postat av: Felicia

Jag hatar HATAR regn väder. Det är så otroligt tråkigt. Jag har suttit och stirrat tomt på dator skärmen i ja vet inte hur länge. Och sen har jag snurrat runt runt och runt på dator stolen vilket jag aldrig brukar göra för att det inte är så kul. Men en regning dag som denna var det tydligen skit kul :P. Det slår helt enkelt allt. Så jag ska nog spendera dagen på dator stolen och snurra runt runt runt runt och runt tills jag spyr! Puss puss

2007-06-17 @ 13:46:53
URL: http://feelice.blogg.se
Postat av: Johanna

HAHAHAHA, ja det finns verkligen inget att göra.. Men jag ska testa ditt roliga och se om jag finner det lika roligt. =P
älsk, pusss!

2007-06-17 @ 13:51:15
URL: http://Jmohlin.blogg.se
Postat av: andreas

hoppas ni får det bra :) jag vill också åka utomlands! men det blev inte så i år :/

2007-06-17 @ 19:35:50

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0