O.C - blooper

Jag döör av denna värme. Visst är det skönt men ibland kan det bli för mycket. Jaja, ska bada sen så blir det bättre. Idag har jag gjort klart matten i skolan så nu är jag klar med det också. Ska bara göra klart en fördjupning i teknik som nästan är klar och sen imorn ska jag göra en muntlig mvg-uppgift. Vi hade orientering som sista lektion och jag höll seriöst på att svimma. Men det gick hyfsat bra i alla fall för att vara typ tredje gången i mitt liv som jag orienterar. Ikväll ska jag åke ut till min mormor som fyller år och äta middag där. Bada, bada, bada! (: Den här videon är så rolig. Jag skrattar varje gång. Den här scenen är rolig i serien också men den här är ännu värre. En O.C-blooper med Ryan.


Kommentarer
Postat av: andreas

fan jag har inte badat nåt i år :/

2007-06-07 @ 16:03:35
Postat av: Johanna

Andreas: :O Haar du inte. Jag har badat typ 5 gånger. =P

2007-06-07 @ 16:37:36
URL: http://Jmohlin.blogg.se
Postat av: Simon

va å badade för en stund sen, fett nice!
det va soft att va på monte, saknar stans stördaste skola :P

2007-06-07 @ 19:27:03
Postat av: Simon

va å badade för en stund sen, fett nice!
det va soft att va på monte, saknar stans stördaste skola :P

2007-06-07 @ 19:27:05

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0